Achizitie furnituri birou necesare desfasurarii activitatii
Data licitatiei 12.12.2017
Expirat
11
11
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2776168
|
Data publicarii :
12.12.2017
|
Tara/Judet:
RO/Dolj |
Descriere scurta:
Achizitie furnituri birou necesare desfasurarii activitatii
Coduri CPV:
22852100-8 - Coperţi de dosar
24911200-5 - Adezivi
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri
30192125-3 - Carioca permanente
30192700-8 - Papetărie
30197110-0 - Capse
30197210-1 - Bibliorafturi
30197643-5 - Hârtie pentru fotocopiatoare
|
Textul licitației
Hartie A4 top 220 30125110-5 Tonner negru konica Minolta C227 buc 3 22852100-8 Coperti imitatie piele buc 1 30197110-0 Capse 23/6 din cupru, 1000 bucati/ cutie buc 5 30197110-0 Capse 24/6 din cupru, 1000 bucati/ cutie CENTRUM sau echivalent ca si calitate buc 93 24911200-5 Lichid autoadeziv buc 3 30192130-1 Creion cu radiera buc 30 30192700-8 Notite adezive postit buc 5 30125110-5 Tonner CRG-718 - Canon MF728cdw - negru buc 6 Valoarea estimata a achizitiei este 6729,25 lei FARA TVA (8007,50 lei cu TVA) si include orice cheltuieli de transport, manipulare sau de alta natura aferente contractului de achizitie.
Aspecte supuse consultarii: Operatorii economici interesati sunt rugati sa plaseze in sectiunea de Cumparari directe a SEAP ofertele aferente si/sau la email craiova@imm.gov.ro si sa anunte depunerea acestora la AIMMAIPE Craiova (tel. 0761327254)
Data limita transmitere propuneri: 12.12.2017
Data limita consultare: 13.12.2017
Modalitate desfasurare: Achizitie directa, plata prin OP la 30 zile.