” Servicii de verificare a Proiectului Tehnic (PT), Documentatei de Avizare a Lucrarilor de Interventii (DALI) si Documentatie de Autorizare a Lucrarilor de Construire (DTAC), pentru documentatia având ca obiect: ”Stabilizare versant nordic al dealului HO
Data licitatiei 11.01.2017
Expirat
23
23
Valoare estimata : 14,300 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2117617
|
Data publicarii :
27.12.2016
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Obiectul prezentului contract îl reprezinta verificarea la cerintele A1 si Af a Proiectului Tehnic, Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventii si Documentatiei de Autorizare a Lucrarilor de Construire a documentatiei având ca obiect: ”Stabilizare versant nordic al dealului HOIA pentru implementarea proiectului Dezvoltare Parc Industrial TETAROM I – Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura”, inclusiv verificarea modificarilor de solutii tehnice pe parcursul executiei, în conformitate cu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea în constructii, cu modificarile si completarile ulterioare. Caietul de sarcini este disponibil pe site-ul Consiliului Judetean Cluj - sectiunea Anunturi, http://www.cjcluj.ro/anunturi/.
Coduri CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante
|
Textul licitației
nta verificarea la cerin?ele A1 ?i Af a Proiectului Tehnic, Documenta?iei de Avizare a Lucrarilor de Interven?ii ?i Documentatiei de Autorizare a Lucrarilor de Construire a documenta?iei având ca obiect: ”Stabilizare versant nordic al dealului HOIA pentru implementarea proiectului Dezvoltare Parc Industrial TETAROM I – Edificare Cladiri, Extindere ?i Modernizare Infrastructura”, inclusiv verificarea modificarilor de solu?ii tehnice pe parcursul execu?iei, în conformitate cu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea în constructii, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Caietul de sarcini este disponibil pe site-ul Consiliului Judetean Cluj - sectiunea Anunturi, http://www.cjcluj.ro/anunturi/.
Valoarea estimata fara TVA: 14300.00 RON
Conditii contract: Modalitatea de plata Plata serviciilor se va face etapizat pe masura realizarii, dupa cum urmeaza: o Faza 1 - Verificare Documenta?ie de Avizare a Lucrarilor de Interven?i (DALI); o se achita la 30 de zile de la avizarea documenta?iei de catre Comisia Tehnico-Economica din cadrul Consiliului Jude?ean Cluj; o Faza 2 - Verificare Documentatie de Autorizare a Lucrarilor de Construire+ Proiect tehnic (P.Th.) + Caiete