Data licitatiei 11.01.2017

Expirat

” Servicii de verificare a Proiectului Tehnic (PT), Documentatei de Avizare a Lucrarilor de Interventii (DALI) si Documentatie de Autorizare a Lucrarilor de Construire (DTAC), pentru documentatia având ca obiect: ”Stabilizare versant nordic al dealului HO
Data licitatiei 11.01.2017
Expirat
23
23
Valoare estimata : 14,300 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2117617 Data publicarii : 27.12.2016 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

Obiectul prezentului contract îl reprezinta verificarea la cerintele A1 si Af a Proiectului Tehnic, Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventii si Documentatiei de Autorizare a Lucrarilor de Construire a documentatiei având ca obiect: ”Stabilizare versant nordic al dealului HOIA pentru implementarea proiectului Dezvoltare Parc Industrial TETAROM I – Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura”, inclusiv verificarea modificarilor de solutii tehnice pe parcursul executiei, în conformitate cu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea în constructii, cu modificarile si completarile ulterioare. Caietul de sarcini este disponibil pe site-ul Consiliului Judetean Cluj - sectiunea Anunturi, http://www.cjcluj.ro/anunturi/.

Coduri CPV:

71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante

Textul licitației

nta verificarea la cerin?ele A1 ?i Af a Proiectului Tehnic, Documenta?iei de Avizare a Lucrarilor de Interven?ii ?i Documentatiei de Autorizare a Lucrarilor de Construire a documenta?iei având ca obiect: ”Stabilizare versant nordic al dealului HOIA pentru implementarea proiectului Dezvoltare Parc Industrial TETAROM I – Edificare Cladiri, Extindere ?i Modernizare Infrastructura”, inclusiv verificarea modificarilor de solu?ii tehnice pe parcursul execu?iei, în conformitate cu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea în constructii, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Caietul de sarcini este disponibil pe site-ul Consiliului Judetean Cluj - sectiunea Anunturi, http://www.cjcluj.ro/anunturi/. Valoarea estimata fara TVA: 14300.00 RON Conditii contract: Modalitatea de plata Plata serviciilor se va face etapizat pe masura realizarii, dupa cum urmeaza: o Faza 1 - Verificare Documenta?ie de Avizare a Lucrarilor de Interven?i (DALI); o se achita la 30 de zile de la avizarea documenta?iei de catre Comisia Tehnico-Economica din cadrul Consiliului Jude?ean Cluj; o Faza 2 - Verificare Documentatie de Autorizare a Lucrarilor de Construire+ Proiect tehnic (P.Th.) + Caiete

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT