Achiziția de materiale consumabile/birotică pentru echipa de management și pentru activitățile cu beneficiarii in cadrul proiectului ”Intervenții integrate replicabile pentru locuire incluzivă și combaterea marginalizării în Zona Metropolitană Cluj”
Data licitatiei 24.06.2020
Expirat
34
34
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4704075
|
Data publicarii :
21.06.2020
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Achiziția de materiale consumabile/birotică pentru echipa de management și pentru activitățile cu beneficiarii in cadrul proiectului ”Intervenții integrate replicabile pentru locuire incluzivă și combaterea marginalizării în Zona Metropolitană Cluj”
Coduri CPV:
30192700-8 - Papetărie
|
Textul licitației
Descriere contract:
Propunerea tehnică va conține un comentariu, articol cu articol, al tuturor specificațiilor tehnice, prin care ofertantul va demonstra corespondența propunerii tehnice cu specificațiile respective. Operatorii economici vor oferta obligatoriu, pentru fiecare tip de produs, întreaga cantitate solicitată. Oferta (propunerea) financiară în care ofertanții vor preciza prețul total al ofetei, indicând în Formularul de ofertă valorile totale ofertate.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului este de la data semnării acestuia de către ambele părți până la data de 17 decembrie 2022. Termenul de livrare a produselor: livrarea se va face doar pe bază de comandă, în funcție de necesarul de moment al instituției. Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a nu comanda în totalitate reperele din prezentul caiet de sarcini. Termenul de livrare este de cel mult 10 zile lucrătoare de la primirea comenzii din partea autorității contractante. Ofertantul de angajează să mențină aceleași costuri, fără a avea dreptul de a modifica nivelul prețului pentru produsele ce formează obiectul contractului. Transportul produselo