Achiziție servicii de catering și organizare de evenimente
Data licitatiei 06.10.2019
Expirat
35
35
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4155115
|
Data publicarii :
01.10.2019
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Achiziție servicii de catering și organizare de evenimente
Coduri CPV:
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
70130000-1 - Servicii de închiriere de bunuri imobiliare proprii
79952000-2 - Servicii pentru evenimente
|
Textul licitației
500000-5 Servicii de cantina si catering, 79952000-2 servicii pentru evenimente
Servicii catering, Servicii organizare evenimente – închiriere sală
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
Coffee break compus din:
Cafea // Apă minerală & plată la sticle de 0,33 L sau 0,5 L// Selecție de ceaiuri (minim 3) // Apă fierbinte pentru ceai // Sucuri naturale la sticlă de 0,33 L sau 0.25 L // Sucuri acidulate la sticlă de 0,33 sau 0,25 L // Mini sandwich-uri, Lapte condensat pentru cafea, zahăr brun, îndulcitor artificial la stick, miere, lămâie, cookies/biscuiţi pentru cafea.
Minicroissant, muffin cu fructe de pădure
Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni, farfurii, tacâmuri.
Servicii incluse:
Transport+Amenajare și decorare bufet+ Debarasare
Sălile vor fi moderne, cu prezidiu și pupitru, cu aparat de aer condiționat, proiector, pânză de proiecție, Wi-Fi de mare viteză, 3 microfoane mobile și vor avea o capacitate de 40-50 persoane
Valoarea estimată/persoană:
45 lei / participant fără TVA pentru servicii de catering și
8100 lei fără TVA pentru închiriere sală în cele 6 locații (1 locație