Data licitatiei 22.03.2018

Expirat

ACHIZITIA DE COZONAC PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
Data licitatiei 22.03.2018
Expirat
7
7
Valoare estimata : 3,729 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2917908 Data publicarii : 21.02.2018 Tara/Judet: RO/Braila
Descriere scurta:

Încheierea unui acord-cadru de furnizare de produse pentru achizitia cozonac conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini. Contract subsecvent nr.1 cu termen de derulare 01.04.2018 – 30.08.2018 pentru o cantitate de minim 60 kg si maxim 110 kg; Contract subsecvent nr.2 cu termen de derulare 01.09.2018 – 31.12.2018 pentru o cantitate de minim 120 kg si maxim 220 kg;

Coduri CPV:

15810000-9 - Produse de panificaţie, produse de patiserie şi de cofetărie proaspete

Textul licitației

NAC PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru II.1.4) Informatii acord-cadru Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9 Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant II.1.5) Obiectul contractului: Încheierea unui acord-cadru de furnizare de produse pentru achizi?ia cozonac conform specifica?iilor tehnice din caietul de sarcini. Contract subsecvent nr.1 cu termen de derulare 01.04.2018 – 30.08.2018 pentru o cantitate de minim 60 kg si maxim 110 kg; Contract subsecvent nr.2 cu termen de derulare 01.09.2018 – 31.12.2018 pentru o cantitate de minim 120 kg si maxim 220 kg; II.1.6) CPV: 15810000-9 - Produse de panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 2,034 - 3,729 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CON

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT