ACHIZITIA DE COZONAC PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
Data licitatiei 22.03.2018
Expirat
7
7
Valoare estimata : 3,729 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2917908
|
Data publicarii :
21.02.2018
|
Tara/Judet:
RO/Braila |
Descriere scurta:
Încheierea unui acord-cadru de furnizare de produse pentru achizitia cozonac conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini. Contract subsecvent nr.1 cu termen de derulare 01.04.2018 – 30.08.2018 pentru o cantitate de minim 60 kg si maxim 110 kg; Contract subsecvent nr.2 cu termen de derulare 01.09.2018 – 31.12.2018 pentru o cantitate de minim 120 kg si maxim 220 kg;
Coduri CPV:
15810000-9 - Produse de panificaţie, produse de patiserie şi de cofetărie proaspete
|
Textul licitației
NAC PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Încheierea unui acord-cadru de furnizare de produse pentru achizi?ia cozonac conform specifica?iilor tehnice din caietul de sarcini. Contract subsecvent nr.1 cu termen de derulare 01.04.2018 – 30.08.2018 pentru o cantitate de minim 60 kg si maxim 110 kg; Contract subsecvent nr.2 cu termen de derulare 01.09.2018 – 31.12.2018 pentru o cantitate de minim 120 kg si maxim 220 kg;
II.1.6) CPV: 15810000-9 - Produse de panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2,034 - 3,729 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CON