Data licitatiei 20.03.2018

Expirat

Achizitia de Pachet de servicii verificare prize de pamant ISU CT, dupa cum sunt mentionate mai jos.
Data licitatiei 20.03.2018
Expirat
50
50
Valoare estimata : 740 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2967210 Data publicarii : 15.03.2018 Tara/Judet: RO/Constanta
Descriere scurta:

Achizitia de Pachet de servicii verificare prize de pamant ISU CT, (PRAM) dupa cum sunt mentionate mai jos: - 1 buc = verificare priza de pamant la Detasamentul Palas-Constanta str Matei Millo nr. 66, - 1 buc = verificare instalatie de protectie impotriva trasnetelor la Detasamentul Palas-Constanta str Matei Millo nr. 66, - 2 buc = verificare priza de pamant la sediul ISU constanta, str Mircea cel Batran nr 110, - 2 buc = verificare priza de pamant la Detasamentul Medgidia, str Cuza Voda nr. 3, - 2 buc = verificare priza de pamant la Sectia Mangalia, Sos Nationala Mangalia Neptun, - 2 buc = verificare priza de pamant la Detasamentul Port-Constanta, Incinta Port, poarta 5,

Coduri CPV:

71315400-3 - Servicii de inspectare şi verificare a construcţiilor

Textul licitației

samentul Palas-Constanta str Matei Millo nr. 66, - 1 buc = verificare instalatie de protectie impotriva trasnetelor la Detasamentul Palas-Constanta str Matei Millo nr. 66, - 2 buc = verificare priza de pamant la sediul ISU constanta, str Mircea cel Batran nr 110, - 2 buc = verificare priza de pamant la Detasamentul Medgidia, str Cuza Voda nr. 3, - 2 buc = verificare priza de pamant la Sectia Mangalia, Sos Nationala Mangalia Neptun, - 2 buc = verificare priza de pamant la Detasamentul Port-Constanta, Incinta Port, poarta 5, Valoarea estimata fara TVA: 740.00 RON Conditii contract: Denumirea serviciilor ofertate pe mail (achizitii@isudobrogea.ro) si publicate in SEAP va incepe cu numarul anuntului de publicitate (exemplu: xxxxxx Pachet de servicii verificare prize de pamant ISU CT..). prestarea serviciilor se va efectua GRATUIT in judetul Constanta. Plata serviciilor se face in cont de trezorerie cu OP in maxim 60 zile de la emiterea facturii. Termenul de prestare al serviciilor este de maxim 10 zile lucratoare de la data transmiterii comenzii. Conditii participare: Oferta tehnica si financiara va fi valabila 60 de zile si va fi transmisa pe mail la adresa : achizitii@isudob

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT