Data licitatiei 25.03.2018

Expirat

Achizitia unei solutii software de raportare si management
Data licitatiei 25.03.2018
Expirat
15
15
Valoare estimata : 56,250 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2973777 Data publicarii : 19.03.2018 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

Achizitia unei solutii software de raportare si management

Coduri CPV:

48000000-8 - Pachete software şi sisteme informatice

Textul licitației

Turda. • Realizare aplicatie pentru managementul performantei • Servicii de instalare, configurare, integrare si asistenta • Servicii de instruire personal in vederea utilizarii aplicatiei • Servicii de management de proiect Valoarea estimata fara TVA: 56250.00 RON Conditii contract: Conform Caiet de sarcini. Conditii participare: Furnizorul are obligatia de a garanta ca aplicatia furnizata este in buna stare de functionare si ca va functiona la parametrii solicitati in Caietul de sarcini, in conditii normale de utilizare. Solutia trebuie sa respecte in totalitate legislatia in vigoare pe toata perioada ofertarii, evaluarii si a perioadei de garantie. Solutia va beneficia de garantie de minim 12 luni de la data acceptantei finale. Toate drepturile patrimoniale de autor, aferente solutiei web livrate, se transfera catre autoritatea contractanta. Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut Termen limita primire oferte: 26.03.2018 Informatii suplimentare: Informatii suplimentare: Caietul de sarcini se solicita la Primaria municipiului Turda ,Compartiment Achizitii Publice,tel./fax 0264 311153. OFERTA se va posta in SEAP la codul CPV din anunt,cu mentionarea n

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT