Achizitie articole de birou
Data licitatiei 22.10.2019
Expirat
99
99
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4197407
|
Data publicarii :
21.10.2019
|
Tara/Judet:
RO/Iasi |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achizitie articole de birou
Data limita depunere oferta:
2019-10-23
Coduri CPV:
39263000-3 - Articole de birou
|
Textul licitației
imita depunere oferta:
2019-10-23T16:00:00+03:00
Descriere contract:
Autoritatea contractantă Casa Județeană de Pensii Iași, cu sediul în Iași, jud. Iași, str. Anastasie Panu, nr. 17-19, bl. Ghica Vodă, sc. 2A-2B, cod fiscal 13590868, tel. +40232218540, fax +40232410092, adresa de e-mail cjp.iasi@cnpp.ro, adresa de internet www.cjpiasi.ro intenționează, în baza prevederilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, să achiziționeze prin cumpărare directă din Catalogul de produse/servicii/lucrări SICAP, articole de birou diverse cod CPV 39263000-3, respectiv:
- biblioraft A4 LANDSCAPE confectionat din carton rigid, cu mecanism metalic pentru prinderea documentelor - 2 buc.
- capsator nr. 10 cu capsare plata - 1 buc.
Conditii referitoare la contract:
Pentru produsele furnizate se va întocmi factură.
Termenul de plată al facturii va fi de 30 (treizeci) de zile