Data licitatiei 26.04.2018

Expirat

Achizitie consumabile pentru proiectul ''Imbunatatirea procesului de management in cadrul UAT Mun. Dr. Tr. Severin”, Cod MySmis 110238.
Data licitatiei 26.04.2018
Expirat
3
3
Valoare estimata : 564,206 RON Tip anunt: Achizitii ID: 3043274 Data publicarii : 23.04.2018 Tara/Judet: RO/Mehedinti
Descriere scurta:

Achizitie consumabile pentru proiectul ''Imbunatatirea procesului de management in cadrul UAT Mun. Dr. Tr. Severin”, Cod MySmis 110238.

Coduri CPV:

30125120-8 - Toner pentru fotocopiatoare

Textul licitației

de sarcini: Fisa Tehnica nr. 10777 din 17.04.2018 + Formular.pdf Descriere contract: Consumabile: COD CPV: 30192700-8 – Papetarie; COD CPV: 30125120-8 - Toner pentru fotocopiatoare: Hartie Xerox A4 (500 coli/top), 80 gr = 100 topuri; Folie protectie doc A4 = 5 topuri; Post-it = 25 pachete; Biblioraft = 30 bucati; Agrafe birou = 1 cutie; Toner pentru fotocopiatoare, model: Konica Minolta Bizhub C224e = 2 seturi, „Imbunatatirea procesului de management in cadrul UAT Mun. Dr. Tr. Severin”, Cod MySmis 110238\". Conditii referitoare la contract: Se va incheia contract de furnizare in conditiile Legii nr. 98/2016 cu respectarea cerintelor minime impuse prin Fisa Tehnica. Livrarea produselor se va realiza in maxim 15 zile de la data semnarii contractului. Livrarea produselor se va face la sediul UAT Mun. Dr. Tr. Severin, Str. Maresal Averescu, Nr. 2. Prestatorul va elabora un raport de predare-primire a produselor care va fi supus aprobarii autoritatii contractante, aprobare care va sta la baza efectuarii platilor. Conditii de participare: Pana la data de 27.04.2018, ora 12.00, ofertantii interesati trebuie sa transmita oferta la adresa de email achizitiiprimariadrobeta@yahoo

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT