Achizitie de servicii de organizare de eveniment in cadrul proiectului ” Erasmus+ TAKE HEART : Physical activity in patients with CHD: a collaborative partnership to identify and share good practices among European countries” ce se va desfasura in data de
Data licitatiei 28.09.2016
Expirat
33
33
Valoare estimata : 11,125 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 1940159
|
Data publicarii :
22.09.2016
|
Tara/Judet:
RO/Dolj |
Descriere scurta:
Serviciile solicitate sunt destinate desfasurarii workshop-ului Principii teoretice si practice demonstrative ale reabilitarii cardiovasculare astfel: 1.Inchiriere sala care sa permita accesul unui neumar de 20 participanti; sala trebuie sa fie dotata cu mese si scaune,corespunzator unei capacitati de asigurare a participarii unui numar de 20 persoane, videoproiector, ecran de proiectie, calculator. 2.Asigurarea serviciilor de catering pentru un numar de 20 persoane: o pauza de cafea pentru 20 persoane si masa de pranz pentru 20 persoane Serviciile vor fi prestate pentru proiectul Erasmus+ TAKE HEART : Physical activity in patients with CHD: a collaborative partnership to identify and share good practices among European countries” .
Coduri CPV:
79952000-2 - Servicii pentru evenimente
|
Textul licitației
accesul unui neumar de 20 participanti; sala trebuie sa fie dotata cu mese si scaune,corespunzator unei capacitati de asigurare a participarii unui numar de 20 persoane, videoproiector, ecran de proiectie, calculator. 2.Asigurarea serviciilor de catering pentru un numar de 20 persoane: o pauza de cafea pentru 20 persoane si masa de pranz pentru 20 persoane Serviciile vor fi prestate pentru proiectul Erasmus+ TAKE HEART : Physical activity in patients with CHD: a collaborative partnership to identify and share good practices among European countries” .
Valoarea estimata fara TVA: 11125.00 RON
Conditii contract: : Termenul de valabilitate al ofertei: 30 zile. 2. Instructiuni privind modul de elaborare si prezentare a propunerii tehnice si financiare: ofertantii vor întocmi oferta tehnica si financiara astfel încât sa specifice toate conditiile financiare si tehnice respectind cerintele din caietul de sarcini. Oferta tehnico-financiara va fi insotita de datele de identificare ale societatii (denumire,adresa, telefon,fax,mail,cod fiscal si C.U.I ,cont de trezorerie 3.Modalitãtile de plata :plata se va efectua in lei ,cu ordin de plata in contul de Trezorerie al prestatorul