Achizitie MOBILIER DE BIROU
Data licitatiei 07.12.2016
Expirat
9
9
Valoare estimata : 8,400 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2070041
|
Data publicarii :
01.12.2016
|
Tara/Judet:
RO/Arges |
Descriere scurta:
Achizitia de mobilier de birou conform caietului de sarcini. Oferta va cuprinde pretul mobilierului, cheltuielile de transport, montaj si accesoriile necesare montarii (daca este cazul)
Coduri CPV:
39130000-2 - Mobilier de birou
|
Textul licitației
ii contractante: str. Calea Campulung, nr. 4, Pitesti, jud. Arges
Conditii participare: Achizitia se va efectua prin intermediul SEAP. Oferta se va intocmi in lei, fara TVA, unitar, pe fiecare categorie si pe total achizitie. Se va mentiona in mod obligatoriu termenul de livrare.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut in conditiile indeplinirii conditiilor din caietul de sarcini . Oferta se va posta in SEAP pana la data limita prevazuta in prezentul anunt, cu denumirea „Oferta conform anunt nr.____ din data ______”, cod CPV : 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2);, iar la descriere se va trece nr lotului si pretul unitar pentru fiecare lot. Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic. Ulterior, daca ofertantul selectat câstigator în SEAP nu transmite prin intermediul SEAP acceptarea achizitiei directe sau refuza achizitia, oferta sa va fi respinsa..
Termen limita primire oferte: 08.12.2016
Informatii suplimentare: Caietul de sarcini se poate obtine, la solicitare, de la sediul autoritatii contractante, prin e-mail, fax.: persoana de contact: Emilian Popescu, tel. 0784213104, e- mail: emilian.popescu@gmail.com, fax: 0248/212.532.