Achizitie parchet laminat si accesorii.
Data licitatiei 18.02.2018
Expirat
34
34
Valoare estimata : 13,780 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2903778
|
Data publicarii :
15.02.2018
|
Tara/Judet:
RO/Dolj |
Descriere scurta:
Obiectul contractului este achizitia, transportul si livrarea a urmatoarelor materiale la sediul Directiei Generale Administrative a Universitatii din Craiova: 01. Parchet laminat trafic intens gr. 12mm culoare stejar trafic intens AC5 clasa 33 – se va prezenta in oferta modelul/nuanta – 213mp; 02. Plinta PVC parchet cu canal de cablu 2.5ml culoare parchet – 60buc; 03. Coltar interior plinta PVC parchet culoare parchet – 15buc; 04. Coltar exterior plinta PVC parchet culoare parchet – 8buc; 05.Terminatii (capete) stanga / dreapta plinta culoare parchet - 2 buc/set – 25seturi; 06. Element de inadire plinta culoare parchet – 30buc; 07. Folie gr. 5mm pentru montare parchet – 203mp; 08. Prag de trecere metallic auriu 270cm cu elemente de montaj – 8buc.
Coduri CPV:
44112240-2 - Parchet
|
Textul licitației
exterior plinta PVC parchet culoare parchet – 8buc; 05.Terminatii (capete) stanga / dreapta plinta culoare parchet - 2 buc/set – 25seturi; 06. Element de inadire plinta culoare parchet – 30buc; 07. Folie gr. 5mm pentru montare parchet – 203mp; 08. Prag de trecere metallic auriu 270cm cu elemente de montaj – 8buc.
Valoarea estimata fara TVA: 13780.67 RON
Conditii contract: 1. Pretul va fi unitar, fara TVA si exprimat in RON/UM si va cuprinde toate cheltuielile legate de transport la sediul Directiei Generale Administrative a Universitatii din Craiova. 2. In oferta tehnica vor fi specificate modelul, caracteristicile si producatorul produsului ofertat. 3. Va fi specificat termenul de valabilitate al ofertei (minim 30 zile). 4. Va fi specificat termenul maxim de livrare de la primirea unei comenzi ferme, maxim 5 zile. 5. Modalitate de plata: cu ordin de plata in cont de Trezorerie in maxim 30 de zile de la receptie, pe baza de factura originala.
Conditii participare: Oferta tehnico-financiara cu datele de identificare ale firmei, va fi transmisa in format electronic la adresa achizitii.tehnic@ucv.ro sau tabustag@yahoo.com sau pe fax 0251/411753 pana la data de 19.0