Achizitie Servicii de gestionare a documentelor cu scopul asigurarii instrumentelor si serviciilor necesare managementului si prelucrarii dosarelor pentru ajutorul de incalzire pentru perioada sezonului rece 2017-2018
Data licitatiei 17.10.2017
Expirat
12
12
Valoare estimata : 96,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2648182
|
Data publicarii :
11.10.2017
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Achizitie Servicii de gestionare a documentelor cu scopul asigurarii instrumentelor si serviciilor necesare managementului si prelucrarii dosarelor pentru ajutorul de incalzire pentru perioada sezonului rece 2017-2018
Coduri CPV:
72512000-7 - Servicii de gestionare a documentelor
|
Textul licitației
ru perioada sezonului rece 2017-2018.Valoarea estimata este pentru acordul cadru.Acordul cadru va avea cel putin 2 contracte subsecvente.Contractele subsecvente se vor desfasura astfel: 3 luni in anul 2017, 3 luni in anul 2018.In primul contract se vor analiza un maxim de 2000 dosare.Restul dosarelor daca va fi necesar vor fi analizate in baza contractului subsecvent nr. 2.Oferta financiara va cuprinde pretul pentru prelucrare dosar si pret pentru servicii informatice/ luna CAIETUL DE SARCINI, CRITERIILE ,ACORDUL CADRU, CONTRACTUL SE POT OBTINE LA CERERE IN URMA SOLICITARII LA ADRESA DE EMAIL: achizitii.directe@social2.ro.Analiza de pret se va face conform criteriilor de evaluare, dupa verificarea actelor si autorizatiilor cerute in caietul de sarcini si anunt.Ofertele care nu sunt insotite de toata documentatia ceruta vor fi declarate neconforme si implicit necastigatoare. CONTRACTUL SI ACORDUL CADRU SEMNAT (NU COMPLETAT) SE VOR DEPUNE IMPREUNA CU OFERTA SI RESTUL DOCUMENTATIEI.ACEASTA FIIND DOVADA LUARII LA CUNOSTINTA A CONDITIILOR CONTRACTUALE
Valoarea estimata fara TVA: 96000.00 RON
Conditii contract: FURNIZORUL TREBUIE SA FIE LISTAT IN SEAP.FURNIZORUL TREBUIE SA DETINA C