Data licitatiei 17.01.2018

Expirat

Achizitie servicii inspectii tehnice periodice
Data licitatiei 17.01.2018
Expirat
7
7
Valoare estimata : 4,440 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2841499 Data publicarii : 17.01.2018 Tara/Judet: RO/Sibiu
Descriere scurta:

1. Inspectie tehnica periodica autoturisme, cantitate= 6 buc; 2. Inspectie tehnica periodica autoturisme teren si autospeciale pe sasiu de autoturism de teren, cantitate=10 buc; 3. Inspectie tehnica periodica autoturisme scoala, cantitate=10 buc; 4. Inspectie tehnica periodica autocamione si autospeciala pe sasiu de autocamion + scoala, cantitate=20 buc 5. Inspectii tehnice periodice microbuze si autobuze, cantitate= 8 bucati

Coduri CPV:

71631000-0 - Servicii de inspecţie tehnică

Textul licitației

e microbuze si autobuze, cantitate= 8 bucati Valoarea estimata fara TVA: 4440.00 RON Conditii contract: Inspectia tehnica se va executa pe parcursul intregului an pana la data de 20.12.2018, in functie de perioada de expirare a verificarilor actuale precum si in functie de fondurile avute la dispozitie de autoritatea contractanta. Conditii participare: Operatori economici autorizati, de profil cu experienta in domeniu din localitatea Sibiu sau care au puncte de lucru in aceasta localitate.Verificarile se vor executa obligatoriu in localitatea Sibiu. Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut pentru toate tipurile de verificari solicitate de autoritatea contractanta (oferta totala). Oferta va specifica pretul unitar pentru fiecare tip de verificare in parte, valoare oferta ( pret unitar x nr verificari auto), adjudecarea va fi efectuata pe total general oferta. Oferta de pret se va intocmi OBLIGATORIU conform formularului atasat in link-ul de mai jos: www.armyacademy.ro/achizitii/Formular_oferta_01512.xlsx. Termen limita primire oferte: 18.01.2018 Informatii suplimentare: Oferta financiara se va transmite in format electronic, pe adresa de e-mail achizitii@armyacad

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT