Data licitatiei 01.05.2017

Expirat

Achizitionare rechizite si articole de birou pentru comuna Dolhesti,judetul Suceava
Data licitatiei 01.05.2017
Expirat
40
40
Valoare estimata : 13,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2332840 Data publicarii : 27.04.2017 Tara/Judet: RO/Suceava
Descriere scurta:

Articole de papetarie si alte articole de hârtie-cod CPV: 30199000-0, -Registre, register contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hârtie sau din carton – cod CPV: 22800000-8, -Hârtie pentru fotocopiatoare si xerografica – cod CPV: 30197642-8 -Calculatoare de birou-cod CPV: 30140000-2

Coduri CPV:

22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
30140000-2 - Maşini de calcul şi de contabilitate
30197642-8 - Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie

Textul licitației

rou-cod CPV: 30140000-2 Valoarea estimata fara TVA: 13000.00 RON Conditii contract: Bugetul de venituri si cheltuieli al autoritatii contractante. Durata contractului: livrarea produselor se va face esalonat, conform comenzilor pana la date de 31.12.2017, la sediul autoritatii contractante. Conditii participare: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016.Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.60 din Legea nr.98/2016. Conf. art 63, alin 1) din LG 98/2016 coroborat cu art 21 (5) din HG 395/2016 ,persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: 1. CRISTINEL NECULAI BARCULESCU - PRIMAR 2. STEFAN VIORICA - VICEPRIMAR 3. ROTARU NINA - SECRETAR 4. PINTEA DUMITRU - CONTABIL 5. CAMCIUC GABRIELA - RESPONSABIL ACHIZI

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT