Data licitatiei 12.01.2017

Expirat

Achizitionare servicii VULCANIZARE SI ECHILIBRARE ROTI AUTOVEHICULE pentru anul 2017
Data licitatiei 12.01.2017
Expirat
3
3
Valoare estimata : 1,200 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2134126 Data publicarii : 09.01.2017 Tara/Judet: RO/Bistrita-Nasaud
Descriere scurta:

Turisme 13``-15`` tubeless: Demontat - montat roata, Demontat - montat anvelopa, Schimbat valva tubeless, Echilibrare roata ; Bus cu anvelope tip C 195/75R16, 205/75R17.5, 225/75R16 tubeless: Demontat - montat roata, Demontat - montat anvelopa, Schimbat valva tubeless, Echilibrare roata ; Remorca 900R20 cu camera: Demontat montat anvelopa, Vulcanizare camera ; Camioane 1200R22.5 tubeless:Demontat montat roata, Demontat montat anvelopa, Schimbat valva tubeless, Echilibrare roata ; Tractor cu camera: Vulcanizare camera 20``, Vulcanizare camera 38``, Valva camera 20-38" ; Articole comune: Petice anvelopa, Snur, Valva tubeless, Montat valva.

Coduri CPV:

50116500-6 - Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare şi echilibrare

Textul licitației

at anvelopa, Schimbat valva tubeless, Echilibrare roata ; Remorca 900R20 cu camera: Demontat montat anvelopa, Vulcanizare camera ; Camioane 1200R22.5 tubeless:Demontat montat roata, Demontat montat anvelopa, Schimbat valva tubeless, Echilibrare roata ; Tractor cu camera: Vulcanizare camera 20``, Vulcanizare camera 38``, Valva camera 20-38\" ; Articole comune: Petice anvelopa, Snur, Valva tubeless, Montat valva. Valoarea estimata fara TVA: 1200.00 RON Conditii contract: Tarif aplicat pe tot parcursul anului 2017 Conditii participare: • Trimiterea ofertei de pre? fara TVA prin e-mail: achizitii.bistrita@yahoo.com , achizitii.pbistrita@anp.gov.ro sau pe fax la nr. 0263.234.439. • Termenul limita de participare cu oferta de pre? fara TVA, este data de 13.01.2017, ora 12:00; • Pentru o evaluarea cât mai eficienta, va solicitam ca la ofertarea fiecarui produs, sa specificati marca, model, tip etc Criterii adjudecare: • Criteriul de atribuire : pretul cel mai mic, aplicat la fiecare tip de lucrare în parte. • Plata facturii se va efectua cu O.P. prin Trezorerie, în perioada 24-31 a fiecarei luni sau a lunii urmatoare. Termen limita primire oferte: 13.01.2017

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT