Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)
Data licitatiei 28.10.2020
Expirat
33
33
Valoare atribuita : 0 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 4856862
|
Data publicarii :
07.02.2022
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)
Coduri CPV:
71356300-1 - Servicii de suport tehnic
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
principala Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: Obiect
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)
II.1.2) Cod CPV principal:
Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul
contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), (cod CPV: 71356300-1), in conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite:
Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 4.170 Lei.
Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent (12 luni): 66.040 Lei.
Valoarea estimata, fara TVA, a serviciilor de upgrade software CA Service Desk Manager