Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii postale
Data licitatiei 25.05.2020
Expirat
26
26
Valoare atribuita : 154,823 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 4676725
|
Data publicarii :
25.05.2020
|
Tara/Judet:
RO/Dolj |
Descriere scurta:
Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii postale
Coduri CPV:
64110000-0 - Servicii poştale
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
ord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii postale
II.1.2) Cod CPV principal:
Servicii postale (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii postale
A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu Documentatia de Atribuire este in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. Conform art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste unul sau doua termene limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare. Raspunsul va fi incarcat si publicat, in mod consolidat, in SEAP, dupa cum urmeaza:
- termen-limita de raspuns este in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul de raspuns la clarificari a fost stabilit astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea Documentatiei de Atribuire si ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin