Data licitatiei 26.04.2015

Expirat

ANUNŢ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE de servicii de închiriere sală și echipamente (CPV 55120000-7) și de servicii de catering și cantină (CPV 55500000-5) pentru un eveniment din data de 12 mai 2015, în Cluj-Napoca
Data licitatiei 26.04.2015
Expirat
3
3
Valoare estimata : 6,700 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1172675 Data publicarii : 15.04.2015 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

ANUNŢ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE de servicii de închiriere sală și echipamente (CPV 55120000-7) și de servicii de catering și cantină (CPV 55500000-5) pentru un eveniment din data de 12 mai 2015, în Cluj-Napoca

Coduri CPV:

55120000-7 - Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering

Textul licitației

a de servicii de închiriere sală și echipamente – Cod CPV 55120000-7 și servicii de catering și cantină – COD CPV 55500000-5, în cadrul proiectul “FORȚA – Femei Ocupate, Resursă pentru o Țară Activă”, ID: 128914, contract nr. POSDRU/144/6.3/S/128914, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni!, AXA PRIORITARĂ 6 – “Promovarea incluziunii sociale”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 6.3 – “Promovarea egalităţii de şanse pe piaţa muncii”. 4. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: Servicii închiriere sală și echipamente: - sală cu capacitate de 70 de locuri (pentru o eventuală suplimentare) în data de 12 mai 2015, interval orar 09.00 am – 17.00 pm - locuri de parcare supra sau subterane în vecinătatea sălii; - masă prezidiu pentru 5 persoane, cu aranjament care să includă apă, pahare, blocnotes, pixuri - configurare teatru/amfiteatru cu scaune pentru 50 de persoane, cu posibilitatea suplimentării numărului de scaune rapid și fără deranj - sistem de ventilație sau aer condiționat reglabil din sală -

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT