Data licitatiei 27.08.2015

Expirat

Asigurarea verificarii execu?iei corecte a lucrarilor de construc?ii (dirigentie de santier) pentru lucrarea “Închiderea teraselor aferente cladirii Consiliului Judetean Giurgiu”
Data licitatiei 27.08.2015
Expirat
56
56
Valoare estimata : 6,335 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1354979 Data publicarii : 24.08.2015 Tara/Judet: RO/Giurgiu
Descriere scurta:

verificarea realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii si are în principal urmatoarele drepturi si obligatii în urmatoarele faze:FAZA I - Pregatirea executiei lucrarilor; FAZA II - Executia lucrarilor; FAZA III - Receptia lucrarilor; FAZA IV - Perioada de garantie; FAZA V - Alte responsabilitati.

Coduri CPV:

71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor

Textul licitației

ada de garantie; FAZA V - Alte responsabilitati. Valoarea estimata fara TVA: 6335.48 RON Conditii contract: Propunerea financiara va fi exprimata în lei fara TVA, cu TVA explicitat.Pretul contractului este ferm si nu se actualizeaza. Serviciul de supraveghere lucrari se va realiza pe perioada cât vor dura lucrarile de executie pentru obiectivul de investitie – 4 luni. Conditii participare: Conform specificatiilor din Fisa de date a achizitiei. Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut Termen limita primire oferte: 28.08.2015 Informatii suplimentare: Documentatia de atribuire (Fisa de date, Caietul de sarcini, Modelele de formulare, Proiectul de contract) si eventualele solicitari de claricari se obtin in baza unei solicitari scrise, transmisa autoritatii contractante la fax: 0372 462 666 sau e-mail:achizitiipublicecjg@gmail.com. Adresa la care se depun ofertele: Consiliul judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr. 10, camera 004, parter. Termen limita primire oferte: 28.08.2015 ora 15:00; Data stabilita pentru deschiderea ofertelor: 28.08.2015, ora 15:30. Persoana de contact: Dragomir Florentina

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT