Asigurarea verificarii executiei corecte a lucrarilor de constructii (dirigentie de santier) pentru lucrarea “Închiderea teraselor aferente cladirii Consiliului Judetean Giurgiu”
Data licitatiei 03.09.2015
Expirat
41
41
Valoare estimata : 6,335 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 1364426
|
Data publicarii :
01.09.2015
|
Tara/Judet:
RO/Giurgiu |
Descriere scurta:
verificarea realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii si are în principal urmatoarele drepturi si obligatii în urmatoarele faze:FAZA I - Pregatirea executiei lucrarilor; FAZA II - Executia lucrarilor; FAZA III - Receptia lucrarilor; FAZA IV - Perioada de garantie; FAZA V - Alte responsabilitati.
Coduri CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
|
Textul licitației
ada de garantie; FAZA V - Alte responsabilitati.
Valoarea estimata fara TVA: 6335.48 RON
Conditii contract: Propunerea financiara va fi exprimata în lei fara TVA, cu TVA explicitat.Pretul contractului este ferm si nu se actualizeaza. Serviciul de supraveghere lucrari se va realiza pe perioada cât vor dura lucrarile de executie pentru obiectivul de investitie – 4 luni.
Conditii participare: Conform specificatiilor din Fisa de date a achizitiei.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 04.09.2015
Informatii suplimentare: Documentatia de atribuire (Fisa de date, Caietul de sarcini, Modelele de formulare, Proiectul de contract) si eventualele solicitari de claricari se obtin in baza unei solicitari scrise, transmisa autoritatii contractante la fax: 0372 462 666 sau e-mail:achizitiipublicecjg@gmail.com. Adresa la care se depun ofertele: Consiliul judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr. 10, camera 004, parter. Termen limita primire oferte: 04.09.2015 ora 14:00; Data stabilita pentru deschiderea ofertelor: 04.09.2015, ora 15:00. Persoana de contact: Dragomir Florentina