Data licitatiei 10.12.2014

Expirat

carne de pasare si oua
Data licitatiei 10.12.2014
Expirat
39
39
Valoare estimata : 368,530 RON Tip anunt: Achizitii ID: 972365 Data publicarii : 25.11.2014 Tara/Judet: RO/Maramures
Descriere scurta:

Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cu maxim 3 operatori .Primul contract va fi incheiat pe o perioada de 3 luni prin reluarea competitiei cu semnatarii acordului cadru. In cazul in care sunt oferte cu preturi egale clasate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita documente prin intermediul SEAP care contin preturi noi. Urmatorul contract va avea o durata de 9 luni si se va incheia prin reluarea competitiei cu semnatarii acordului cadru 2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru. 3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini. Cantitati minime si maxime ale primului contract subsecvent Denumire produs UM Cant maxima Cant. minima 1 Pui pt. gatit kg 316 284 2 Piept de pui Kg 1268 1141 3Pulpe puiinferioare kg 1702 1531 4Pulpe pui superioare kg 907 816 5Pulpe de pui intregi Kg 804 723 6Ficat de pasare kg 771 693 7Parizer de pui kg 379 341 8Aripioare de pui kg 157 141 9Oua Buc 32274 29046 Urmatorul contract subsecvent va fi incheiat pe o durata de 9 luni prin reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru. Reluarea competitiei se va face in plic inchis la sediul institutiei dupa criteriul „pretul cel mai scazut”.

Coduri CPV:

15112130-6 - Carne de pui

Textul licitației

re si oua II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru II.1.4) Informatii acord-cadru Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12 Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cu maxim 3 operatori .Primul contract va fi incheiat pe o perioada de 3 luni prin reluarea competitiei cu semnatarii acordului cadru. In cazul in care sunt oferte cu preturi egale clasate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita documente prin intermediul SEAP care contin preturi noi. Urmatorul contract va avea o durata de 9 luni si se va incheia prin reluarea competitiei cu semnatarii acordului cadru 2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru. 3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini. Cantitati minime si maxime ale

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT