Contract de achizitie publica de prestări servicii de supraveghere a santierelor (dirigintie de santier).
Data licitatiei 28.10.2018
Expirat
7
7
Valoare atribuita : 14,200 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 3517308
|
Data publicarii :
18.12.2018
|
Tara/Judet:
RO/Suceava |
Descriere scurta:
Contract de achizitie publica de prestări servicii de supraveghere a santierelor (dirigintie de santier).
Coduri CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
raveghere a santierelor (dirigintie de santier).
II.1.2) Cod CPV principal:
Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
Contract de achizitie publica de prestări servicii de supraveghere a santierelor (dirigintie de santier) ,) necesare executiei lucrarilor „Reabilitare fatade Pavilion Pneumologie, Pavilion Boli Infectioase, Pavilion Dermatologie si Pavilion Oncologie\"; „RK -Sectia Cardiologie etajul 6 - lucrari de modernizare - instalatii fluide medicale, instalatii electrice si arhitectura,, ; „Amenajare parcare 45 locuri din cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA „Sfantul Ioan cel Nou” Suceava”, conform Caietului de Sarcini . Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare ale operatorilor economici. Termenul limita de raspuns va fi inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5 zile.
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in