Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sec
Data licitatiei 26.08.2019
Expirat
15
15
Valoare estimata : 10,613 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4051107
|
Data publicarii :
12.08.2019
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.
Coduri CPV:
39100000-3 - Mobilier
|
Textul licitației
: 39100000-3) – Lot 2, rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Numar de referinta:RB042019
II.1.2) Cod CPV principal:
39100000-3 Mobilier (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, impartite pe 3 (trei) loturi, astfel:
- Lotul nr.1 – mobilier birou (cod CPV: 39100000-3)
- Lotul nr.2 – scaune (cod CPV: 39100000-3)
- Lotul nr.3 – rafturi metalice (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata totala fara TVA: 10.613,00,00
Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 1: 4.728,00 lei
Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 2: 5.020,00 lei
Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 3: 865,00 lei
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8.