Contract de service ascensor
Data licitatiei 24.01.2017
Expirat
25
25
Valoare estimata : 3,240 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2149433
|
Data publicarii :
18.01.2017
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
-remedierea defectiunilor care apar si inlocuirea pieselor de schimb defecte acolo unde este cazul; -reconditionari butoane comanda, piese montate pe panourile de comanda care nu necesita inlocuiri de piese; -reconditionarile care nu necesita piese noi se fac gratuit; -controale si verificari; - verificarea functionarii normale a sistemului electric de forta, comanda, semnalizare; -curatire, ungere, controale ale reglajelor la troliu, frana, saboti, lagare, agrenat hidraulic, cilindrii, cabluri, butoane cabina, sistem de siguranta (limitator, paracazatoare), contacte de siguranta, broasca, zavoare electromagneti, aparatj divers. Stabilirea gradului de uzura al cablurilor de tractiune a cabinei si contragreutatii, al cablului limitatorului de viteza, al cablului si lantului de la selector; Ungerea glisierelorcabinei si contragreutatii; Verificarea functionarii normale a ascensorului dupa efectuarea intretinerii; Consemnarea tuturor defectiunilor constatate, a celor remediate si, daca este cazul al pieselor de uzura inlocuite in registrul de supraveghere al ascensorului, plus reparatii accidentale.
Coduri CPV:
71631000-0 - Servicii de inspecţie tehnică
|
Textul licitației
draulic, cilindrii, cabluri, butoane cabina, sistem de siguranta (limitator, paracazatoare), contacte de siguranta, broasca, zavoare electromagneti, aparatj divers. Stabilirea gradului de uzura al cablurilor de tractiune a cabinei si contragreutatii, al cablului limitatorului de viteza, al cablului si lantului de la selector; Ungerea glisierelorcabinei si contragreutatii; Verificarea functionarii normale a ascensorului dupa efectuarea intretinerii; Consemnarea tuturor defectiunilor constatate, a celor remediate si, daca este cazul al pieselor de uzura inlocuite in registrul de supraveghere al ascensorului, plus reparatii accidentale.
Valoarea estimata fara TVA: 3240.00 RON
Conditii contract: •Durata contractului este pana la 31.12.2017 in functie de bugetul disponibil. Pretul va ramane ferm pe toata perioada de derulare a contractului.
Conditii participare: o Oferta va fi cuprinde : - Propunerea financiara, cu o perioada de valabilitate de 30 de zile; - Documente anexa care sa ateste autorizarea ISCIR si functionarea in domeniu. -Propunerea financiara se va concretiza in manopera de executie pentru: a) reviziile lunare si reparatii accidentale; b) reviziile lunare pentru