Data licitatiei 21.12.2014

Expirat

Delegarea prin concesionare a gestiunii serviciului public de salubrizare al judetului Salaj – componenta TTPD
Data licitatiei 21.12.2014
Expirat
61
61
Valoare atribuita : 892,990 RON Tip anunt: Atribuiri ID: 1093662 Data publicarii : 19.02.2015 Tara/Judet: RO/Salaj
Descriere scurta:

Delegarea prin concesionare a gestiunii serviciului public de salubrizare al judetului Salaj – componenta TTPD

Coduri CPV:

90500000-2 - Servicii privind deşeurile menajere şi deşeurile
90513000-6 - Servicii de tratare şi eliminare de deşeuri menajere şi deşeuri nepericuloase
90513200-8 - Servicii de eliminare a deşeurilor urbane solide
90514000-3 - Servicii de reciclare a deşeurilor menajere
90531000-8 - Servicii de gestionare a rampelor de gunoi

Câștigătorii Licitației

Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.

Textul licitației

si activitatea principala (activitatile principale) Autoritate regionala sau locala Activitate (activitati) -Servicii generale ale administratiilor publice Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante Nu Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta Delegarea prin concesionare a gestiunii serviciului public de salubrizare al judetului Salaj – componenta TTPD II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Servicii 16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Jud. Salaj, Comuna Dobrin , Sta?iile de transfer : Crasna, Sînmihaiu Almasului, Surduc. Depozite urbane neconforme: Criseni, Cehu Silvaniei, Jibou si Simleu Silvaniei. Codul NUTS: RO116 - Salaj II.1.3) Anuntul implica II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizit

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT