Data licitatiei 03.06.2015

Expirat

Executie de lucrari aferente proiectului “Refacere pod peste paraul Slanic, punct Dobresti in comuna Aninoasa, judetul Arges”
Data licitatiei 03.06.2015
Expirat
76
76
Valoare estimata : 692,962 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1221784 Data publicarii : 19.05.2015 Tara/Judet: RO/Arges
Descriere scurta:

Prezentul contract trateaza masurile care sunt necesare pentru realizarea obiectivului de investitii “ Refacere pod peste paraul Slanic, punct Dobresti in comuna Aninoasa, judetul Arges” Valoarea estimata a serviciilor si lucrarilor ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general si luandu-se in calcul urmatoarele linii bugetare: -cap.4.1.- contructii si instalatii = 613.241 lei -cap.5.1.1 – organizare santier = 18.397 lei -cap.5.3. - cheltuieli diverse si neprevazute = 61.324 lei respectiv in procent de 10% Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi dupa caz, cheltuieli cu servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului în conformitate cu prevederile HG 28/2008, Anexa nr. 4, pct.5.3. - lucrari pentru prevenirea sau inlaturarea efectelor produse de actiuni accidentale.

Coduri CPV:

45221110-6 - Lucrări de construcţii de poduri

Textul licitației

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari aferente proiectului “Refacere pod peste paraul Slanic, punct Dobresti in comuna Aninoasa, judetul Arges” II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract trateaza masurile care sunt necesare pentru realizarea obiectivului de investitii “ Refacere pod peste paraul Slanic, punct Dobresti in comuna Aninoasa, judetul Arges” Valoarea estimata a serviciilor si lucrarilor ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general si luandu-se in calcul urmatoarele linii bugetare: -cap.4.1.- contructii si instalatii = 613.241 lei -cap.5.1.1 – organizare santier = 18.397 lei -cap.5.3. - cheltuieli diverse si neprevazute = 61.324 lei respectiv in procent de 10% Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi dupa caz, cheltuieli cu servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului în conformitate cu prevederile HG 28/2008, A

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT