Data licitatiei 02.05.2017

Expirat

Furnizare de echipamente si dispozitive de incalzire in cadrul proiectului « Calitate si echitate in servicii integrate medico-sociale »
Data licitatiei 02.05.2017
Expirat
3
3
Valoare estimata : 13,312 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2331507 Data publicarii : 27.04.2017 Tara/Judet: RO/Salaj
Descriere scurta:

In cadrul acestei achizitii autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractelor de FURNIZARE DE BUNURI, ECHIPAMENTE SI DOTARI in cadrul proiectului « Calitate si echitate in servicii integrate medico-sociale », dupa cum urmeaza: - Corpuri de incalzire (4 sobe si 4 calorifere electrice) – 8 buc, din care: Sobe combustibil solid (lemn)- 4 buc si Calorifere electrice – 4 buc; - Boiler inclazire cu instalatie si panou solar - 1 buc; Codurile CPV complete pentru produsele care se solicita sunt: 39715200-9 - Echipament de încalzire (REV 2), 39715240-1 - Aparate electrice de încalzire ambientala (REV 2), 42161000-5 - Boilere de apa calda (REV 2); Informatii suplimentare cu privire la cantitatile si specificatiile tehnice pentru fiecare produs in parte se regasesc in fisele tehnice prezentate pe site

Coduri CPV:

39715200-9 - Echipament de încălzire

Textul licitației

; - Boiler inclazire cu instalatie si panou solar - 1 buc; Codurile CPV complete pentru produsele care se solicita sunt: 39715200-9 - Echipament de încalzire (REV 2), 39715240-1 - Aparate electrice de încalzire ambientala (REV 2), 42161000-5 - Boilere de apa calda (REV 2); Informatii suplimentare cu privire la cantitatile si specificatiile tehnice pentru fiecare produs in parte se regasesc in fisele tehnice prezentate pe site-ul http://www.e-primarii.ro/primaria-plopis – stiri/anunturi. Valoarea estimata fara TVA: 13312.98 RON Conditii contract: Livrarea produselor se vor face la Comuna PLOPI? în termen de 45 de zile de la data primirii comenzii (ordinului administrativ) de livrare. Plata facturilor se va face în termenele prevazute de Legea nr. 72/2013 privind masurile pentru combaterea întârzierii în executarea obligatiilor de plata a unor sume de bani rezultând din contracte încheiate între profesionisti si între acestia si autoritati contractante, dupa receptia produselor (incheierea procesului verbal de recep?ie a produselor ?i proceselor verbale de punere in functiune a produselor dupa caz). Informatii suplimentare cu privire la toate clauzele contractuale

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT