Data licitatiei 30.12.2018

Expirat

FURNIZARE ECHIPAMENTE IT SI CONSUMABILE
Data licitatiei 30.12.2018
Expirat
75
75
Valoare estimata : 26,124,247 RON Tip anunt: Achizitii ID: 3011917 Data publicarii : 09.04.2018 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

CONFORM CAIETELOR DE SARCINI PENTRU FIECARE LOT IN PARTE. Cantitatile minime si maxime pentru fiecare lot in parte sunt atasate la prezenta documentatie.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a fertelor/candidaturilor:11Autoritatea va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a zecea zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.

Coduri CPV:

30213000-5 - Computere personale
30213100-6 - Computere portabile
30233000-1 - Dispozitive de stocare şi citire
32323100-4 - Monitoare video color
48820000-2 - Servere

Textul licitației

entare: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la: Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) PRIMARIA SECTORULUI 3 Activitate (activitati) Altele: PRIMARIA SECTORULUI 3 Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante Da Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta FURNIZARE ECHIPAMENTE IT SI CONSUMABILE - ACORD-CADRU 2018-2021 II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Furnizare Cumparare Locul principal de livrare: SECTOR 3 - MUNICIPIUL BUCURESTI Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT