Furnizare piese schimb imprimante
Data licitatiei 24.05.2020
Expirat
14
14
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4663789
|
Data publicarii :
19.05.2020
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Furnizare piese schimb imprimante
Data limita depunere oferta:
2020-05-25
Coduri CPV:
30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
|
Textul licitației
depunere oferta:
2020-05-25T10:40:11+03:00
Descriere contract:
Furnizare pachet piese schimb imprimante conform Tabel centralizator.
Conditii referitoare la contract:
ACHIZITIA VA FI FACUTA PE PACHET PRODUSE. Produsele vor fi livrate in Palazu Mare CONSTANTA Str. Sentinelei nr. 1. Unitatea Militara 02132 CONSTANTA , fara cheltuieli suplimetare de transport. Plata va fi facuta prin OP in cont de trezorerie in max.30 de zile de la receptia produselor si a facturii in original.
Conditii de participare:
Achizitia se va face pe SICAP (dupa desemnarea furnizorului se va publica oferta pe SICAP). Produsele si factura vor ajunge la sediul unitatii in nu mai mult de 5 zile de la data finalizarii comenzii pe SICAP. Ofertele vor fi trimise pe mail : 2132.achizitii@navy.ro pana la data si ora specificat