Data licitatiei 12.03.2018

Expirat

Furnizare vopsele, materiale de acoperire a peretilor si parchet.
Data licitatiei 12.03.2018
Expirat
57
57
Valoare estimata : 2,016 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2955017 Data publicarii : 11.03.2018 Tara/Judet: RO/Timis
Descriere scurta:

Furnizarea urmatoarelor produse dupa cum urmeaza: -Glet 20 kg/sac - 1 bucata; -Amorsa - 2 Kg; -Vopsea lavabila interior - 15 Kg; -Parchet laminat pentru trafic institutii publice - 45 mp; cod CPV : 44112240-2; -Folie parchet - 45 mp; cod CPV: 44112240-2; -Plinta parchet -48 ml; cod CPV: 44112240-2; -Coltar interior plinta parchet - 12 buc; cod CPV : 44112240-2;

Coduri CPV:

44111400-5 - Vopsele şi materiale de acoperire a pereţilor
44112240-2 - Parchet

Textul licitației

a fara TVA: 2016.00 RON Conditii contract: Livrarea produselor se va face gratuit la sediul autoritatii contractante, numai dupa primirea comenzii ferme din partea IPJ Timis. Produsele livrate vor fi insotite de urmatoarele documente: factura fiscala, certificat de garantie si calitate, declaratie de conformitate.Plata se va efectua in functie de alocatiile bugetare cu aceasta destinatie, dupa primirea facturii si receptia produselor, cu respectarea prevederilor art.36 alin. (1) din O.U.G. nr.34/2009, in contul de trezorerie al furnizorului. Oferta va avea o valabilitate de cel putin 30 zile, avand caracter ferm si obligatoriu din punct de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA, cu maxim 2 zecimale. Oferta financiara nu va depasi valoarea maxima estimata fara TVA, din prezentul anunt. Conditii participare: Oferta va fi transmisa autoritatii contractante pe adresa de e-mail: achizitii@tm.politiaromana.ro sau prin fax la nr. 0256402223. Perioada de valabilitate a ofertei va fi de cel putin 30 zile, având caracter ferm si obligatoriu din punct de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate a ofertei

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT