Data licitatiei 19.01.2017

Expirat

Intretinere iluminat public in comuna Cosna, judetul Suceava
Data licitatiei 19.01.2017
Expirat
9
9
Valoare estimata : 12,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2144779 Data publicarii : 17.01.2017 Tara/Judet: RO/Suceava
Descriere scurta:

Contract de prestari servicii: Intretinere iluminat public in comuna Cosna, judetul Suceava Serviciile care vor fi prestate constau în: - Verificarea si supravegherea continua a functionarii retelei electrice si a corpurilor de iluminat; - Asigurarea pe toata perioada contractului a utilajelor, aparatelor de masura, sculelor, dispozitivelor si personalului calificat; - Constatarea eventualelor defectiuni în ceea ce priveste iluminatul public; - Remedierea defectiunilor constatate. - Perioada maxima de timp în care trebuie sa intervina ca urmare a constatarii unei disfunctionalitati sau ca urmare a solicitarii autoritatii contractante este de 24 ore. Prestatorul, în cazul în care constata disfunctionalitati în buna functionare a instalatiei de iluminat public, disfunctionalitati care presupun înlocuirea unor repere, va solicita, în baza unui referat, achizitionarea acestor materiale. Daca se impun interventii de urgenta care sa asigure buna functionare a iluminatului public, interventii ce presupun si înlocuire de materiale, acestea vor fi puse la dispozitie de prestatorul serviciului de întretinere, urmând ca acestea sa fie decontate ulterior în baza unui solicitari în acest sens.

Coduri CPV:

50232100-1 - Servicii de întreţinere a iluminatului public

Textul licitației

te iluminatul public; - Remedierea defec?iunilor constatate. - Perioada maxima de timp în care trebuie sa intervina ca urmare a constatarii unei disfunc?ionalita?i sau ca urmare a solicitarii autorita?ii contractante este de 24 ore. Prestatorul, în cazul în care constata disfunc?ionalita?i în buna func?ionare a instala?iei de iluminat public, disfunc?ionalita?i care presupun înlocuirea unor repere, va solicita, în baza unui referat, achizi?ionarea acestor materiale. Daca se impun interven?ii de urgen?a care sa asigure buna func?ionare a iluminatului public, interven?ii ce presupun ?i înlocuire de materiale, acestea vor fi puse la dispozi?ie de prestatorul serviciului de între?inere, urmând ca acestea sa fie decontate ulterior în baza unui solicitari în acest sens. Valoarea estimata fara TVA: 12000.00 RON Conditii contract: Va fi constituita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului Durata contractului 12 luni de la data semnarii acestuia. Pretul contractului este ferm. Nu se permite actualizarea acestuia Conditii participare: Documentele de calificare solicitate: a. Scrisoare de înaintare F1 b. Declara?ie privind neîncadrarea în pr

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT