Data licitatiei 22.04.2014

Expirat

Anunt de intentie pentru atribuirea contractului de achizitie servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel si servicii de catering – LOT 1 organizata in cadrul proiectului Garantii pentru TINEri!
Data licitatiei 22.04.2014
Expirat
6
6
Valoare estimata : 3,629 RON Tip anunt: Achizitii ID: 231615 Data publicarii : 13.04.2014 Tara/Judet: Bucuresti
Descriere scurta:

Anunt de intentie pentru atribuirea contractului de achizitie servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel si servicii de catering – LOT 1 organizata in cadrul proiectului Garantii pentru TINEri!

Coduri CPV:

55120000-7 - Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering

Textul licitației

: 813,84 euro calculati la curs BNR euro din data de 10.04.2014, 1 euro= 4.4591 RON, Procedura aplicata: Procedura simplificata, Cerere de oferte conform Ordinului 1.120/15.10.2013 Criteriu de atribuire: Preţul cel mai scăzut Posibilitatea de ajustare a preţului: Numai in condițiile prevazute de Ordinului 1.120/15.10.2013 Informații și clarificări: a) Caiet de sarcini- Specificatiile tehnice se pot descarca gratuit de pe site-ul www.fonduri-ue.ro in perioada: 11.04.2014–23.04.2014; b) Cererile de clarificări se pot trimite prin e-mail la adresa: office@ptir.ro (luni-vineri: 9.00 - 16.00) Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări se vor posta pe site-ul www.fonduri-ue.ro. Data si ora limita de depunere a ofertelor (data sosirii la sediul beneficiarului): 23.04.2014 ora 12:00; Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele: Str.Blanduziei, Nr.1, Cod Postal 020963, Sector 2, Bucureşti, România. Limba de redactare a ofertelor: română NOTA: Ofertele prezentate de nerezidenti / ofertantii straini pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana. Documente obligatorii care urm

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT