Data licitatiei 11.08.2014

Expirat

Achizitie hartie si articole din hartie si produse de papetarie
Data licitatiei 11.08.2014
Expirat
3
3
Valoare estimata : 282,258 RON Tip anunt: Achizitii ID: 272805 Data publicarii : 27.07.2014 Tara/Judet: Arad
Descriere scurta:

Primaria Municipiului Arad detine un numar mare de imprimante copiatoare si faxuri care folosesc hârtie A4 si hârtie A3.În desfasurarea activitatii sunt necesare dosare ,plicuri si alte articole din hârtie pentru arhivarea documentelor,pentru corespondenta cu alte institutii ,precum si pentru buna desfasurare a activitatii caseriilor si celorlalte compartimente. Tot pentru buna desfasurare a activitatii sunt necesare si accesoriile de papetarie descrise in caietul de sarcini la lotul II

Coduri CPV:

30197630-1 - Hârtie pentru tipărit

Textul licitației

generale ale administratiilor publice SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Achizitie hartie si articole din hartie si produse de papetarie II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Municipiului Arad detine un numar mare de imprimante copiatoare si faxuri care folosesc hârtie A4 si hârtie A3.În desfasurarea activitatii sunt necesare dosare ,plicuri si alte articole din hârtie pentru arhivarea documentelor,pentru corespondenta cu alte institutii ,precum si pentru buna desfasurare a activitatii caseriilor si celorlalte compartimente. Tot pentru buna desfasurare a activitatii sunt necesare si accesoriile de papetarie descrise in caietul de sarcini la lotul II II.1.6) CPV: 30197630-1 - Hartie pentru tiparit (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Da II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 282,258.07 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentar

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT