Data licitatiei 21.09.2014

Expirat

Achizitie role hartie ploter
Data licitatiei 21.09.2014
Expirat
1
1
Valoare estimata : 700 RON Tip anunt: Achizitii ID: 862448 Data publicarii : 15.09.2014 Tara/Judet: Bacau
Descriere scurta:

Achizitie role ploter avand caracteristicile urmatoare: Rola A0-Zedo, plotter inkjet extra, 80g/mp, 0.841x50m-1(buc) Rola A1-Zedo, plotter inkjet extra, 80g/mp, 0.594x50m-1(buc) Rola A1-Zedo, plotter inkjet extra, 80g/mp, 0.420x50m-2(buc) Satin Photo Paper 170g/mp(30m)-1(buc) Glossy Photo Paper Sample 200g/mp (5m)-1(buc) Glossy Photo Paper Sample 200g/mp (5m)-1(buc) Fata de cele precizate, va rugam sa ne transmiteti oferta dvs. de pret care trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: 1)Datele de identificare ale societatii (CUI, adresa, nr. de inmatriculare, cont TREZORERIE); 2)Pretul unitar fara TVA al produselor; 3)Daca societatea este platitoare de TVA ; 4)Perioada de livrare a produselor solicitate de la data transmiterii comenzii 5) Conditiile / termen de plata; 6)Valabilitatea ofertei; 7)Datele de contact ale persoanei din cadrul unitatii dvs. desemnata a se implica in relatia cu Primaria Municipiului Onesti. Data limita pentru depunerea ofertei este: 22.09.2014 ora 16, prin urmatoarele modalitati: e-mail: aprovizionare@onesti.ro; fax: 0234/313911 sau registratura Primariei Onesti cu mentiunea "Pentru Serv. Tehnic Gospodarie Aprovizionare Materiale " . Oferta de pret va include costul transportului pana la sediul autoritatii contractante

Coduri CPV:

30199330-2 - Hârtie continuă pentru imprimante de computer

Textul licitației

Fata de cele precizate, va rugam sa ne transmiteti oferta dvs. de pret care trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: 1)Datele de identificare ale societatii (CUI, adresa, nr. de inmatriculare, cont TREZORERIE); 2)Pretul unitar fara TVA al produselor; 3)Daca societatea este platitoare de TVA ; 4)Perioada de livrare a produselor solicitate de la data transmiterii comenzii 5) Conditiile / termen de plata; 6)Valabilitatea ofertei; 7)Datele de contact ale persoanei din cadrul unitatii dvs. desemnata a se implica in relatia cu Primaria Municipiului Onesti. Data limita pentru depunerea ofertei este: 22.09.2014 ora 16, prin urmatoarele modalitati: e-mail: aprovizionare@onesti.ro; fax: 0234/313911 sau registratura Primariei Onesti cu mentiunea \"Pentru Serv. Tehnic Gospodarie Aprovizionare Materiale \" . Oferta de pret va include costul transportului pana la sediul autoritatii contractante Valoarea estimata fara TVA: 700.00-1000.00 RON Conditii contract: . Furnizorul are obligatia de a garanta ca produsele furnizate sunt noi, nefolosite si respecta conditiile tehnice specificate pentru fiecare produs in parte. De asemenea, furnizorul are obligatia de a garanta ca nici unul

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT