Data licitatiei 18.09.2014

Expirat

Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare furnituri de birou, drapele. Procedura este împartia în 2 loturi
Data licitatiei 18.09.2014
Expirat
47
47
Valoare estimata : 31,310 RON Tip anunt: Achizitii ID: 862403 Data publicarii : 15.09.2014 Tara/Judet: Cluj
Descriere scurta:

Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. 5. Valoarea estimata fara TVA – 31.310,00 Lei ( 31.100,00 lei pentru lotul nr.1, 210,00 lei pentru lotul nr.2)3. CPV: 19520000-7, 22612000-3, 22817000-0, 22820000-4, 22830000-7, 22852000-7, 24911200-5, 30192100-2, 30192121-5, 30192123-9, 30192131-8, 30192132-5, 30192800-9, 30192910-3, 30192920-6, 30192930-9,30197110-0, 30197130-6, 30197210-1, 30197220-4, 30197221-1, 30197320-5, 30197330-8, 30197620-8, 30197643-5,30199110-4,30199410-7,30199500-5, 30191130-4, 30199500-5, 30234300-1, 30234400-2, 30234300-1, 30234400-2,30234400-2, 30234500-3, 39241100-4, 39241200-5, 39292500-0, 39541140-9, 44424200-0, 35821000-5.

Coduri CPV:

19520000-7 - Produse din plastic
22612000-3 - Tuş
22817000-0 - Jurnale sau agende personale
22820000-4 - Formulare
22852000-7 - Dosare
30192121-5 - Pixuri
30197643-5 - Hârtie pentru fotocopiatoare

Textul licitației

ei pentru lotul nr.1, 210,00 lei pentru lotul nr.2)3. CPV: 19520000-7, 22612000-3, 22817000-0, 22820000-4, 22830000-7, 22852000-7, 24911200-5, 30192100-2, 30192121-5, 30192123-9, 30192131-8, 30192132-5, 30192800-9, 30192910-3, 30192920-6, 30192930-9,30197110-0, 30197130-6, 30197210-1, 30197220-4, 30197221-1, 30197320-5, 30197330-8, 30197620-8, 30197643-5,30199110-4,30199410-7,30199500-5, 30191130-4, 30199500-5, 30234300-1, 30234400-2, 30234300-1, 30234400-2,30234400-2, 30234500-3, 39241100-4, 39241200-5, 39292500-0, 39541140-9, 44424200-0, 35821000-5. Valoarea estimata fara TVA: 31310.00 RON Conditii contract: În oferta se va preciza termenul de livrare a produselor, care nu trebuie sa fie mai mare de 14 (paisprezece) zile lucratoare de la data confirmarii primirii comenzii scrise transmise de catre ANCOM sau data semnarii contractului de catre ambele par?i. Pentru depasirea termenului asumat, furnizorul va datora penalitati de întârziere de 0,15% din valoarea prezentei comenzi, fara TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzatoare a oricarei obligatii, penalitati ce vor fi pretinse si/sau deduse si retinute de catre ANCOM din obligatiile de plata

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT