Lucrari de reparatii grup sanitar izolator
Data licitatiei 07.09.2017
Expirat
74
74
Valoare estimata : 19,327 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2546609
|
Data publicarii :
21.08.2017
|
Tara/Judet:
RO/Iasi |
Descriere scurta:
Lucrari de reparatii grup sanitar izolator in cadrul Centrului de Primire a Copiilor in Regim de Urgenta, str. V Lupu, nr.80, Iasi Acestea se vor executa cu caracteristicile si în conditiile solicitate prin Caietul de sarcini si conform cantitatilor din antemasuratoare. Cantitatile de lucrari de executat se regasesc in antemasuratoarea atasata caietului de sarcini Materialele necesare efectuarii acestor lucrari respecta retetele din Indicatoarele Norme de Deviz ,pentru fiecare articol. Cerintele prevazute in caietul de sarcini sunt considerate minimale. Plata se va face prin ordin de plata în termen de 30 zile de la data înregistrarii facturii la Autoritatea Contractanta. Executantul va avea in vedere ca frontul de lucru se va preda etapizat mentinand activitatea serviciilor din cadrul centrului de plasament. Se va acorda atentie sporita masurilor de protejare a beneficiarilor si a personalului. Decontarea lucrarilor se va face pe baza situatiilor de lucrari acceptate si semnate de beneficiar, la care vor fi anexate extrasele de materiale, forta de munca, utilaje, transporturi si certificatele de calitate/declaratii de conformitate a materialelor inglobate.
Coduri CPV:
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
|
Textul licitației
2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii grup sanitar izolator in cadrul Centrului de Primire a Copiilor in Regim de Urgenta, str. V Lupu, nr.80, Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii grup sanitar izolator in cadrul Centrului de Primire a Copiilor in Regim de Urgenta, str. V Lupu, nr.80, Iasi Acestea se vor executa cu caracteristicile si în conditiile solicitate prin Caietul de sarcini si conform cantitatilor din antemasuratoare. Cantitatile de lucrari de executat se regasesc in antemasuratoarea atasata caietului de sarcini Materialele necesare efectuarii acestor lucrari respecta retetele din Indicatoarele Norme de Deviz ,pentru fiecare articol. Cerintele prevazute in caietul de sarcini sunt considerate minimale. Plata se va face prin ordin de plata în termen de 30 zile de la data înregistrarii facturii la Autoritatea Contractanta. Executantul va avea in vedere ca frontul de lucru se va preda etapizat mentinand activitatea servicii