Contact

Înainte de a putea utiliza platforma SEAP/SICAP este necesar să parcurgeți procedura de înregistrare.

În cadrul acestei proceduri, un operator SEAP va verifica identitatea dumneavoastră și a organizației pe care o reprezentați. În urma verificării veți primi un certificat digital pe care îl veți utiliza alături de contul de utilizator și parola alese în procesul de înregistrare pentru a vă autentifica în sistem.

Totul devine mult mai simplu cu https://www.licitatiisicap.ro/. Cere acum o ofertă de creare cont și consultanții vor parcurge toată procedura pentru dumneavoastră!

Licitatiiseap.ro îți poate obține certificatul digital în mai puțin de 24 de ore!

Trebuie să participi urgent la o licitatie, vrei să faci o achiziție cât mai repede? Ei sunt soluția!

Tot ce trebuie să faci este sa trimiți câteva documente, și anume copie certificat de înregistrare de la Registrul Comerțului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul societăţilor agricole (CUI), nume, prenume și CNP administrator societate sau decizie numire director pentru autorități contractante/instituții publice, cont bancar, numar de telefon și o adresa de mail.

Cere o ofertă pentru un PACHET COMPLET care cuprinde atât înscrierea în SEAP/SICAP, cât și Suport operare SEAP, Alerte cu licitații pe e-mail. Pentru ofertă CLICK AICI!