Contact

Inainte de a putea utiliza platforma SEAP/SICAP este necesar sa parcurgeti procedura de inregistrare.

In cadrul acestei proceduri, un operator SEAP va verifica identitatea dumneavoastra si a organizatiei pe care o reprezentati. In urma verificarii veti primi un certificat digital pe care il veti utiliza alaturi de contul de utilizator si parola alese in procesul de inregistrare pentru a va autentifica in sistem.

Pentru a se inregistra în SEAP/SICAP un OFERTANT trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

1. COMPLETAȚI ON-LINE FORMULARUL DE INREGISTRARE

2. TRANSMITEȚI FORMULARUL DE INREGISTRARE ȘI DOCUMENTELE ATAȘATE

3. AȘTEPTAȚI EMAILUL DE CONFIRMARE A VALIDARII CERERII, DESCARCAȚI ȘI INSTALAȚI CERTIFICATUL DIGITAL

Este foarte simplu! Vom face noi acest lucru in locul tau. Cere o oferta și scapa de griji.

Vom parcurge toți pașii necesari pentru dumneavoastră și anume:

Înregistrare în SEAP sau SICAP.

Depunerea cererii de inregistrare.

Obținere și instalare rapidă a certificatului digital

Pentru asta o sa va rugam sa ne tirmiteti urmatoarele date:

copie certificat de înregistrare de la Registrul Comertului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul societăţilor agricole (CUI), nume și prenume administrator societate sau decizie numire director pentru autoritati contractante/instituții publice.

Cere o oferta pentru un PACHET COMPLET care cuprinde atât inscrierea în SEAP/SICAP, cat si suport operare SEAP, Alerte cu licitatii pe e-mail. Pentru oferta CLICK AICI!