Contact

Este foarte simplu! Completeaza formularul de comanda pe www.licitatiisicap.ro și scapa de griji.

Vor parcurge toți pașii necesari pentru dumneavoastră și anume:

Completarea cererilor de recuperare

Îți vor furniza detalii referitoare la taxa de recuperare a certificatului digital SEAP/SICAP

Completarea online a formularului de recuperare

Obținerea și instalarea rapidă a certificatului digital

Trimiteti mail cu urmatoarele documente:

copie certificat de înregistrare de la Registrul Comertului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul societăţilor agricole (CUI), nume și prenume administrator societate sau decizie numire director pentru autoritati contractante/instituții publice.

Cerere de acces la facilitatea electronica de recuperare certificat digital SEAP/SICAP de tip formular se adreseaza ofertantilor a caror certificat digital a expirat sau date de descarcare ale certificatului digital au fost pierdute, aceasta cererere este disponibila aici. Cererea se completeaza cu date ofertantului (datele societății) și cu numărul de pe dovada platii sumei de 40 lei la care se adauga TVA reprezentand accesul la facilitatea electronica de recuperare certificat digital: – In cazul platii prin virament se prezinta copia ordinului de plata, avizat de catre banca emitenta, ca document justificativ al platii care sa contina cel putin urmatoarele informatii: Platitor, cod de inregistrare fiscala (C.I.F); Beneficiar, cod de inregistrare fiscala (C.I.F) beneficiar, banca beneficiar, cont bancar beneficiar; Suma platita, data platii, data extrasului; Explicatii (ce reprezinta plata); – In cazul platii la sediul AADR – se efectueaza plata la casierie a contravalorii tarifului de recuperare certificat digital.

Aceasta cerere și copia ordinului de plata se trimit către SEAP/SICAP.