Contact

Inainte de a putea utiliza platforma SEAP/SICAP este necesar sa parcurgeti procedura de inregistrare.In cadrul acestei proceduri, un operator SEAP va verifica identitatea dumneavoastra si a organizatiei pe care o reprezentati. In urma verificarii veti primi un certificat digital pe care il veti utiliza alaturi de contul de utilizator si parola alese in procesul de inregistrare pentru a va autentifica in sistem.

Inregistrarea agentului economic in SEAP/SICAP, identificarea licitatiilor la care puteti participa, monitorizarea licitatiilor publice, suport in activitatea de ofertare sunt servicii pe care platforma https://www.licitatiisicap.ro/ le poate face pentru dumneavoastra.Consultantii vor parcurge, pentru dumneavoastra, toate procedurile necesare pentru inregistrarea in SEAP/SICAP, urmand toate etapele obligatorii, completarea formularului de inregistrare, transmiterea documentelor necesare, precum și suport pentru obtinerea semnaturii electronice.

Procedura:

Trimiteti pe email (sau completati formularul de pe site) sau trimite mail la www.licitatiisicap.ro cu urmatoarele documente:

copie dupa certificatul de inregistrare al firmeicopie dupa actul de identitate al administratorului societatiinumar de telefon, adresa email, cont IBAN si numele banci la care este deschis

Dupa ce vom receptiona de la dumneavoastră documentele mentionate, va vom trimite cererea de inregistrare pentru semnare și factura pentru serviciile de inregistrare.

Intra acum pe www.licitatiisicap.ro pentru a cere o ofera!