Procedura de atribuire a contractului de furnizare imprimanta - fasonare si prelucrare sticla
Data licitatiei 04.06.2020
Expirat
30
30
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4687672
|
Data publicarii :
28.05.2020
|
Tara/Judet:
RO/Gorj |
Descriere scurta:
Procedura de atribuire a contractului de furnizare imprimanta - fasonare si prelucrare sticla
Coduri CPV:
30232110-8 - Imprimante laser
|
Textul licitației
32588 I. Informaţii generale Tipul contractului X furnizare 0 servicii Obiectul contractului de furnizare Bunuri / servicii: 1. Imprimanta Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): • Municipiul Targu Jiu strada Islaz , nr.11 , judet Gorj Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului: 24 luni Termenul de livrare: 3 luni de la lansarea comenzii, cu posibilitatea prelungirii termenului cu condiția respectării perioadei de implementare Valoarea estimată a contractului: 213,826.50 RON + TVA, din care Defalcarea valorii estimate: - Imprimanta 213,826.50 RON + TVA Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii 0 Da X Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției 0 Da X Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și s