SERVICII CALL CENTER
Data licitatiei 26.10.2017
Expirat
347
347
Valoare estimata : 900,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2655799
|
Data publicarii :
16.10.2017
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
Call Center-ul se va ocupa de preluarea apelurilor de tip inbound, initiate de clientii Aeroportului International Timisoara Traian Vuia SA si nu numai, cu scopul de a li se furniza informatiile solicitate, privind programul curselor, tarifele practicate, tipuri de aeronave, aspecte legale referitoare la documentele necesare pentru calatorie, obligatii vamale, documente solicitate la transfer copii, caracteristici ale zborurilor diverselor companii etc. Prestatorul va asigura preluarea apelurilor initiate de persoanele interesate in regim de 24 de ore din 24, pe tot parcursul anului. De asemenea, acesta va pune la dispozitia autoritatii contractante o infrastructura tehnologica formata din platforma telefonica pentru primirea si gestionarea apelurilor, un sistem informatic pentru gestionarea cererilor/apelurilor, o baza de date usor accesibila, cuprinzand informatii utile in activitatea operationala.
Coduri CPV:
79511000-9 - Servicii de centrală telefonică
|
Textul licitației
I.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII CALL CENTER
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Call Center-ul se va ocupa de preluarea apelurilor de tip inbound, initiate de clientii Aeroportului International Timisoara Traian Vuia SA si nu numai, cu scopul de a li se furniza informatiile solicitate, privind programul curselor, tarifele practicate, tipuri de aeronave, aspecte legale referitoare la documentele necesare pentru calatorie, obligatii vamale, documente solicitate la transfer copii, caracteristici ale zborurilor diverselor companii etc. Prestatorul va asigura preluarea apelurilor initiate de persoanele interesate in regim de 24 de ore din 24, pe tot parcursul anului. De asemenea, acesta va pune la dispozitia autoritatii contractante o infrastructura tehnologica formata din platforma telefonica pentru primirea si gestionarea apelurilor, un sistem informatic pentru gestionarea cererilor/apelurilor, o baza de date usor accesibila, cuprinzand informatii utile in activitatea operationala.
II.1.6) CPV: 79511000-9 - Servicii de centrala telefonica (Rev.