Servicii de administrare si intretinere - Municipiului Odorheiu Secuiesc, str. Budvar, nr. 2, jud. Harghita, fosta cladire UCECOM.
Data licitatiei 21.01.2018
Expirat
22
22
Valoare estimata : 23,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2841349
|
Data publicarii :
16.01.2018
|
Tara/Judet:
RO/Harghita |
Descriere scurta:
Prestatorul se obliga la asigurarea, respectiv executarea urmatoarelor servicii: • paza si supravegherea imobilului prin sistemul de antiefractie existent în cladirea principala si care va fi extins prin grija proprietarului si în celelalte constructii (sala de sport, cantina, internat; • supravegherea functionarii în bune conditiuni a tuturor instalatiilor si partilor de constructii ale imobilului; • asigurarea functionarii sistemului de încalzire pe timp de iarna pentru prevenirea avariilor • asigurarea întresinerii curtii interioare si a trotuarului (dezapezire, toaletare arbori, tuns iarba, curatireperioadica); • citirea, lunar sau periodic, în functie de hotarârea proprietarului a contoarelor de apa, gaz, energie electrica; • aducerea la cunostinta proprietarului orice nereguli constatate cu privirea integritatii imobilului si a partilor componente; • respectarea normelor de prevenire si stingere a incendiilor si protectiei muncii; Prestatorul, în baza prezentului caiet de sarcini, presteaza activitatea specifica de servicii si asistenta în vederea realizarii obiectivelor descrise la pct. 2.1. si pentru onoarea solicitarilor. Prestatorul va depune lunar un raport de activitate in care va mentiona toate interventiile efectuate si problemele rezolvate respectiv va semnala toate deficientele privind functionarea institutiei.
Coduri CPV:
98341130-5 - Servicii de administrare de imobile
|
Textul licitației
elalte constructii (sala de sport, cantina, internat; • supravegherea functionarii în bune conditiuni a tuturor instalatiilor si partilor de constructii ale imobilului; • asigurarea functionarii sistemului de încalzire pe timp de iarna pentru prevenirea avariilor • asigurarea întresinerii curtii interioare si a trotuarului (dezapezire, toaletare arbori, tuns iarba, curatireperioadica); • citirea, lunar sau periodic, în functie de hotarârea proprietarului a contoarelor de apa, gaz, energie electrica; • aducerea la cunostinta proprietarului orice nereguli constatate cu privirea integritatii imobilului si a partilor componente; • respectarea normelor de prevenire si stingere a incendiilor si protectiei muncii; Prestatorul, în baza prezentului caiet de sarcini, presteaza activitatea specifica de servicii si asistenta în vederea realizarii obiectivelor descrise la pct. 2.1. si pentru onoarea solicitarilor. Prestatorul va depune lunar un raport de activitate in care va mentiona toate interventiile efectuate si problemele rezolvate respectiv va semnala toate deficientele privind functionarea institutiei.
Valoarea estimata fara TVA: 23000.00 RON
Conditii contract: