,,SERVICII DE ARHIVARE SI INVENTARIEI A DOCUMENTELOR DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI BUCIUMI, JUDETUL SALAJ”.
Data licitatiei 05.02.2017
Expirat
71
71
Valoare estimata : 5,400 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2172167
|
Data publicarii :
31.01.2017
|
Tara/Judet:
RO/Salaj |
Descriere scurta:
Contractul are ca scop prestarea ,, SERVICII DE ARHIVARE SI INVENTARIEI A DOCUMENTELOR DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI BUCIUMI, JUDETUL SALAJ”..
Coduri CPV:
79995100-6 - Servicii de arhivare
|
Textul licitației
o/ Achizitii publice - achizitii directe . Eventualele raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor publica atasat doc. de atribuire.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 06.02.2017
Informatii suplimentare: Informatii suplimentare: Oferta va fi depusa în plic închis la registratura institutiei BUCIUMI, NR. 124, JUDETUL SALAJ , Localitatea: Buciumi , Cod postal: 457050 , Romania , Punct(e) de contact: IOAN HOLHOS , Tel. +40 260624608 , Email: primaria.buciumi@samtv.ro , Fax: +40 260624608 cu mentiunea ,, Oferta pentru SERVICII DE ARHIVARE SI INVENTARIEI A DOCUMENTELOR DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI BUCIUMI, JUDETUL SALAJ”. - pana la data de 06.02.2017 , ora 10,00. Autoritatea contractanta va evalua ofertele si va invita ofertantul declarat castigator sa publice valoarea propunerii financiare totale in catalogul electronic SEAP in maxim 2 zile lucratoare, sub denumirea ,,Furnizarea de produse de papetarie pentru Primaria Buciumi\" si codul 79995100-6 Servicii de arhivare din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta). Finalizarea achiz