Data licitatiei 04.08.2016

Expirat

Servicii de estimare lucrari publice
Data licitatiei 04.08.2016
Expirat
43
43
Valoare estimata : 1,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1853854 Data publicarii : 28.07.2016 Tara/Judet: RO/Constanta
Descriere scurta:

Inspectoratul Scolar Judetean Constanta, cu sediul in Constanta, strada Mihai Eminescu nr.11, judetul Constanta, intentioneaza sa achizitioneze servicii de estimare pentru lucrari de reparatii, finisaje interioare si exterioare, in vederea determinarii exacte a suprafetelor ce necesita reparatii la sediul Inspectoratului Scolar Judetean Constanta, strada Mihai Eminescu nr.11 Constanta. Prezentarea urmatoarelor documente sub semnatura specialistului desemnat: antemasuratorile, listele cu cantitatile de lucrari cuprinzand tipul de lucrari si toate cheltuielile aferente executarii lucrarilor de reparatii, finisaje interioare si exterioare, atat cantitativ cat si valoric (ambele variante in format fizic si electronic), graficul de executie al lucrarii si caietul de sarcini.

Coduri CPV:

71322100-2 - Servicii de estimare pentru lucrări publice

Textul licitației

l Inspectoratului Scolar Judetean Constanta, strada Mihai Eminescu nr.11 Constanta. Prezentarea urmatoarelor documente sub semnatura specialistului desemnat: antemasuratorile, listele cu cantitatile de lucrari cuprinzand tipul de lucrari si toate cheltuielile aferente executarii lucrarilor de reparatii, finisaje interioare si exterioare, atat cantitativ cat si valoric (ambele variante in format fizic si electronic), graficul de executie al lucrarii si caietul de sarcini. Termen de realizare: 7 zile de la incheierea contractului. Valoarea estimata fara TVA: 1000.00 RON Conditii contract: Achizitia se va efectua prin cumparare directa in conformitate cu prevederile Legii nr.98/2016 privind achizitiile publice. Ofertarea pretului contractului va cuprinde toate costurile necesare indeplinirii contractului. Oferta de pret depusa de catre posibilii ofertanti nu poate sa depaseasca valoarea estimata unitara de 1000 lei fara TVA. Plata pretului contractului se va efectua cu OP intr-un cont deschis la trezorerie in termen de 30 de zile de la receptia serviciilor, pe baza facturii emise. Conditii participare: 1.Operatorii economici trebuie sa aiba capacitatea profesionala de a prest

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT