Servicii de supraveghere a lucrarilor la obiectivul de investitii „sistematizare cartier Timisorii 110 – Loturile 1-4 (Lotul 1 – zona 1, Lotul 2 – zona 2, Lotul 3 – zona 3 si Lotul 4 – zona 4)
Data licitatiei 30.03.2017
Expirat
1
1
Valoare estimata : 4,201 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2273695
|
Data publicarii :
28.03.2017
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
Servicii de supraveghere a lucrarilor la obiectivul de investitii „sistematizare cartier Timisorii 110 – Loturile 1-4 (Lotul 1 – zona 1, Lotul 2 – zona 2, Lotul 3 – zona 3 si Lotul 4 – zona 4) conform caietului de sarcini. Ofertantul va licita unul sau mai multe loturi. Valorile estimate pentru fiecare lot sunt cele de mai jos. Lot 1 = 588,24 lei; Lot 2 = 2.521,01 lei; Lot 3 = 588,24 lei;Lot 4 = 504,20 lei.
Coduri CPV:
71247000-1 - Supraveghere a lucrărilor de construcţii
|
Textul licitației
3 – zona 3 si Lotul 4 – zona 4) conform caietului de sarcini. Ofertantul va licita unul sau mai multe loturi. Valorile estimate pentru fiecare lot sunt cele de mai jos. Lot 1 = 588,24 lei; Lot 2 = 2.521,01 lei; Lot 3 = 588,24 lei;Lot 4 = 504,20 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 4201.69 RON
Conditii contract: Conform contract.
Conditii participare: certificate de inregistrare CUI; copie autorizatie Diriginte de santier conform Ordinului ISC nr. 1496/2011
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut. Oferta va fi depusa pentru fiecare lot separat. Va fi semnata,stampilata si transmisa in format pdf. la adresa de email achizitiipublice@primarialugoj.ro Ofertantul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare isi va posta oferta in Catalogul electronic disponibil in SEAP in termen de 3 zile, urmand ca autoritatea sa efectuieze achizitia directa.
Termen limita primire oferte: 31.03.2017
Informatii suplimentare: Caietul de sarcini va fi pus la dispozitia fiecarui operator economic in baza unei solicitari transmisa la adresa de email achizitiipublice@primarialugoj.ro