Servicii de urmarire si verificare calitativa si cantitativa a executiei lucrarilor la obiectivul de investitii :"Consolidare sediu administrativ P+3E al Arhiepiscopiei Targoviste ,str. Mihai Bravu nr 11.,Municipiul Targoviste"
Data licitatiei 27.04.2015
Expirat
4
4
Valoare estimata : 8,806 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 1183225
|
Data publicarii :
21.04.2015
|
Tara/Judet:
RO/Dambovita |
Descriere scurta:
- Se va prezenta oferta care va cuprinde propunerea tehnica si financiara pentru servicii de urmarire si verificare calitativa si cantitativa a executiei lucrarilor la obiectivul de investitii : ,,Consolidare sediu administrativ P+3E al Arhiepiscopiei Târgoviste, str. Mihai Bravu nr.11, Municipiul Târgoviste”, pana pe data de 28.04.2015 ora 14.00.Valoarea estimata a serviciilor de dirigentie este 8.806,54 lei fara TVA,din care 786,29 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute.Precizam ca oferta va fi exprimata în lei si euro la cursul de 1 euro=4,4104 lei din data de 14.04.2015. Valoarea estimata a serviciilor de dirigentie, reprezinta 0,75 % din valoarea lucrarilor de executie de 1.174.205,6 lei fara TVA, (C+I), cu cheltuieli diverse si neprevazute, cu o durata a lucrarilor de executie de 6 luni. In cadrul ofertei financiare veti pune in evidenta valoarea serviciilor de dirigentie cu si fara cheltuieli diverse si neprevazute. Oferta se va transmite la adresa de e-mail: daniela.radescu@cni.com.ro sau nicoleta.ionica@cni.com.ro. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pe toata durata contractului si pentru perioada de garantie a lucrarilor de personal de specialitate care detine autorizatie de diriginte de santier emisa de catre ISC in conformitate cu Ordinul MDRT 1496/2011.
Coduri CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
|
Textul licitației
e si verificare calitativa si cantitativa a executiei lucrarilor la obiectivul de investitii : ,,Consolidare sediu administrativ P+3E al Arhiepiscopiei Târgoviste, str. Mihai Bravu nr.11, Municipiul Târgoviste”, pana pe data de 28.04.2015 ora 14.00.Valoarea estimata a serviciilor de dirigentie este 8.806,54 lei fara TVA,din care 786,29 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute.Precizam ca oferta va fi exprimata în lei si euro la cursul de 1 euro=4,4104 lei din data de 14.04.2015. Valoarea estimata a serviciilor de dirigentie, reprezinta 0,75 % din valoarea lucrarilor de executie de 1.174.205,6 lei fara TVA, (C+I), cu cheltuieli diverse si neprevazute, cu o durata a lucrarilor de executie de 6 luni. In cadrul ofertei financiare veti pune in evidenta valoarea serviciilor de dirigentie cu si fara cheltuieli diverse si neprevazute. Oferta se va transmite la adresa de e-mail: daniela.radescu@cni.com.ro sau nicoleta.ionica@cni.com.ro. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pe toata durata contractului si pentru perioada de garantie a lucrarilor de personal de specialitate care detine autorizatie de diriginte de santier emisa de catre ISC in conformitate cu Ordinul MDRT 14