Data licitatiei 12.01.2017

Expirat

Servicii de verificare a documentatiilor aferente lucrarilor de investitii din cadrul proiectului „RESTAURAREA, CONSERVAREA ?I PUNEREA ÎN VALOARE A ANSAMBLULUI MONUMENT ISTORIC CASTEL BÁNFFY, SAT RASCRUCI, COMUNA BONTIDA, JUDETUL CLUJ”
Data licitatiei 12.01.2017
Expirat
11
11
Valoare estimata : 2,500 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2134528 Data publicarii : 10.01.2017 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

Obiectul prezentului contract îl reprezinta verificarea documentatiilor tehnice (tehnico-economice) elaborate în vederea realizarii lucrarilor de investitii din cadrul Proiectului POR 2014-2020 - Axa prioritara 5-Conservarea, protectia si valorificarea durabila a patrimoniului cultural - RESTAURAREA, CONSERVAREA SI PUNEREA ÎN VALOARE A ANSAMBLULUI MONUMENT ISTORIC CASTEL BÁNFFY, SAT RASCRUCI, COMUNA BONTIDA, JUDETUL CLUJ” inclusiv verificarea modificarilor de solutii tehnice pe parcursul executiei, în conformitate cu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea în constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, conform caietului de sarcini. Caietul de sarcini este disponibil pe site-ul Consiliului Judetean Cluj - sectiunea Anunturi, http://www.cjcluj.ro/anunturi/.

Coduri CPV:

71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante

Textul licitației

cadrul Proiectului POR 2014-2020 - Axa prioritara 5-Conservarea, protectia si valorificarea durabila a patrimoniului cultural - RESTAURAREA, CONSERVAREA ?I PUNEREA ÎN VALOARE A ANSAMBLULUI MONUMENT ISTORIC CASTEL BÁNFFY, SAT RASCRUCI, COMUNA BONTIDA, JUDETUL CLUJ” inclusiv verificarea modificarilor de solutii tehnice pe parcursul execu?iei, în conformitate cu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea în constructii, cu modificarile ?i completarile ulterioare, conform caietului de sarcini. Caietul de sarcini este disponibil pe site-ul Consiliului Judetean Cluj - sectiunea Anunturi, http://www.cjcluj.ro/anunturi/. Valoarea estimata fara TVA: 2500.00 RON Conditii contract: Achizitorul se obliga sa plateasca pre?ul in termen de 30 de zile de la emiterea facturii de catre prestator si a referatului de verificare. Termenul de prestare: conform caietului de sarcini si a contractului de servicii. Conditii participare: Înregistrarea ofertei în catalogul electronic de pe site-ul www. e-licitatie.ro este obligatorie. Propunerea tehnica si documentele aferente se vor transmite pe e-mail la adresa: achizitii@cjcluj.ro (La sectiunea Subject: se va men?iona : ” Servicii de ve

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT