Data licitatiei 02.07.2015

Expirat

Serviciu de inspectie subacvatica in zona castelului de echilibru CHE Maneciu- Jud. Prahova
Data licitatiei 02.07.2015
Expirat
51
51
Valoare estimata : 20,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1270331 Data publicarii : 29.06.2015 Tara/Judet: RO/Arges
Descriere scurta:

Pentru executia unor lucrari de reparatii la echipamentul hidromecanic al castelului de echilibru de la CHE Maneciu (revizie ghidaje batardou, inlocuire garniture de etansare, revizie dispozitiv de blocare a batardoului) este nevoie de un nomenclator de lucrari cit mai aproape de situatia reala in vederea intocmirii Caietului de sarcini in baza caruia se vor executa lucrarile de reparatii. In acest sens se solicita o investigare a echipamentelor sub luciul apei. Pe parcursul inspectarii de catre echipa de scafandri a echipamentelor, se vor efectua operatiile mentionate in Lista de lucrari solicitate de achizitor, ce va fi pusa la dispozitia operatorului economic interesat in baza unei solicitari transmisa prin e-mail: daniela.hanches@hidroelectrica.ro. Aceasta lista va constitui minimul de rezultate ale inspectiei prezentate in raportul echipei de scafandri dupa finalizarea prestarii serviciului.

Coduri CPV:

98363000-5 - Servicii de scufundare

Textul licitației

n vederea intocmirii Caietului de sarcini in baza caruia se vor executa lucrarile de reparatii. In acest sens se solicita o investigare a echipamentelor sub luciul apei. Pe parcursul inspectarii de catre echipa de scafandri a echipamentelor, se vor efectua operatiile mentionate in Lista de lucrari solicitate de achizitor, ce va fi pusa la dispozitia operatorului economic interesat in baza unei solicitari transmisa prin e-mail: daniela.hanches@hidroelectrica.ro. Aceasta lista va constitui minimul de rezultate ale inspectiei prezentate in raportul echipei de scafandri dupa finalizarea prestarii serviciului. Valoarea estimata fara TVA: 20000.00 RON Conditii contract: Prestarea serviciului se va face in termen de maxim 10 zile de la data transmiterii comenzii prestatorului de catre achizitor, data demararii fiind stabilita de comun acord. Plata serviciilor se va face in termen de 30 zile de la data emiterii facturii de prestator. Factura se va emite dupa predarea studiului achizitorului, respectiv Serviciului de Mentenanta SH Curtea de Arges –UH Buzau si avizul favorabil al acestuia privind continutul si rezultatele prezentate. Conditii participare: Poate participa orice pos

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT